My Super Buckle...


Aha! Seronok gila dapat hadiah buckle Superman emblem ni... mana lagi aku dapat kalau tak KN kasi hadiah... kalau begini hari0hari dapat hadiah, serupa hari-hari sambut hari jadi kan? Hehehe begitu lah sayangnya KN pada aku (dan aku sayang KN jugak... huhuhu feeling lebih-lebih plak ek - jangan nyampah ek, dan jangan jeles jugak!)


Apa pun aku bersyukur tuhan kurniakan aku pasangan sebaik KN dan aku bersyukur ada insan yang sanggup berkorban apa saja untuk aku dalam apa jua keadaan; susah mahupun senang. Alhamdulillah.

Hmmm back to the Superman buckle tu... beli kat Metrojaya the Curve - since Metrojaya is the sole and official distributor of Superman items - selalu la nampaknya kami ke sana... ada masa nanti aku amik gambar uniform aku je hehehe dan seperti biasa tayang di sini.... again, jangan jeles!

I'm reading: My Super Buckle...Tweet this!

2 comments:

deennasour said...

hah tali pinggang kepala bulat.
aku suka lagik if kepala segiempat.
ehehe.
but yg first tu nice seh.
jeles2.

Syahr-El said...

ekekek jeles ek... Kal El tak kisah, bulat ke bujur ke janji ada emblem Superman kat situ huhuhu... thanks for visiting.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger