My New Super Leg!

Huhuhu opps ni bukan an erected nipple ek...

Alhamdulillah, it has been over a month since Kal El pakai prosthetic ni... and syukur pada Allah He has given me the chance to walk again dan proses Kal El sembuh dan belajar berjalan begitu singkat dan mudah.

Ahahah Macam Rupa Sinki pun ada gak...
Pandangan dari atas, kat sini la Kal El masukkan kaki


My Bionic Leg (as I like to call it) costs me RM7.5k and it was worth the money spent - this prosthethic memang senang nak guna - even the people at the kedai (Lee @ Taman Midah Cheras) pun very helpful and friendly. Kal El dapat kaki ni pun cepat @ dalam masa 2 minggu selepas ukur.


Since about a week after dapat kaki ni Kal El mula kerja di tempat baru, I refused to use cruthes to walk so like it or not I had to learn to walk fast - memang betul, I only had to use crutches to the new office for a couple of days and wallah lepas tu I wa swalking using my two feet again.

It does feel funny walking with an artificial leg and of course Kal El sekarang ni limping lah but the most important thing is I can walk and enjoy life again.

Ahaks... ada EJECT button lagi...

Again, Syukur Alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan Kal El selama ini. Amin.

Kene put on the silicon socks dulu...

I'm reading: My New Super Leg!Tweet this!

4 comments:

Encik Anif said...

Hehehe.. Time jalan tue jangan laju² yek! Nanti jatuh susah mau bangun!

Syahr-El said...

'jatuh' - i like to refer to it as 'terbang'...kalau dah 'super' tu mesti la 'terbang' kan?

Kembara Musafir said...

abis laaaa.... lepaih nih dia dah mula lari... siksa lah kengkawan nak mengejonya...!!

Syahr-El said...

Muahahaha 'lari...' - gotta try that lah... haven't tried running with this new leg!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger