Day 1 - Janda Baik - 27 May 2005

This is the first time CS staff goes out on a company retreat. Our destination - Janda Baik @ "Taman Hana, Wadi Hussein".

Everyone gathered at Projet Gombak before moving in convoy to Janda Baik. Arrived at Janda Baik slightly after 1pm - hahahah terlepas junction to Janda Baik sebenarnya.... heheheheh.samapi-sampai terus kemas-kemas and ada yang tak sabar2 nak mandi. Puan N brought pulut kuning, nasi impit, rendang and kentang goreng berlada... wahhhh sedap wooo and someone brought nasi lemak.. makan sama-sama and then Tuan Syed Hussein Alattas spent about 2 hourswith CS staff bercerita tentang sejarah Taman Hana, Wadi Hussein dan falsafah-falsafah hidupnya yang ingin dikongsi bersama 'adik-adik' dari CS.

That night we had BBQ - Ya Allah makanan punya la banyak... yang gemuk makin gemuk... yang kurus tetap kurus jugak sebab yang gemuk dah perabih makanan depa. Candles and pelita were lighted around the BBQ area creating a very cosy ambience. Ada sesi nyanyi menyanyi sambil gitar dimainkan oleh TL maka terserlahla bakat-bakat penyanyi yang terpendam di kalangan staf CS... muahahahahahah!

Lepas penat melalak, ramai yang pi jalan-jalan keliling taman Pak Habib yang dipenuhi kolam dan pokok-pokok dari lebih 30 negara. Ada jugak yang main JENGA... ahahahaha aku antara yang terlibat dalam perlawanan penuh emosi JENGA. Tapi ada jugak yang dah duk dalam hutan tepi sungai... masih nak bermesyuarat hahahahah jangan marah ye!

Last-last semua terbongkang kat tengah hall tido.... tak sabar tunggu esok! Nak berenang beb!

I'm reading: Day 1 - Janda Baik - 27 May 2005Tweet this!

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger