Updates...

Alo-alo... lama sudah ku membisu... ropa2nya aku terlupa password bah! Dalam sebulan lebih tak berbicara, banyak betul perkara yang berlaku. Antaranya:

1. Momok dilanda masalah 'child custody' - ahahah dah tak reti-reti jaga anak, kan ex-hubby dah mintak balik anak tu... so white witch kata.. kesian kat dia... macam-macam masalah, ye lah dah hati busuk suka menzalimi orang - tuhan tu maha kaya.... tapi padan muka!

2. Aku kene tuduh ngan white witch mengsabotaj projek CD Tutorial untuk ICT

3. Ingat kisah kereta momok kene pecah? Laptop ilang kan? hah... tak kene ganti pun.. sebabnya white witch tu kesian kat dia... kesian lagi... kesian je la... orang tu buat taik depan ko pun kesian la...

4. Duit mileage kitorang ke klang ni kene slash - not the first time tho.. dulu duit meal claim, ni mileage claim plak... aku tak halalkan... aku tak halalkan dan aku tak halalkan...

5. Disebabkan dorang ni tanak bayar duit mileage, kitorang di suruh transfer ke klang ni... ingat abis cerita tu dan kitorang kene tutup mulut ke? Duh... dont ever underestimate us, the labor power.

Ok lah... itu je lah... ahahahah malas dah nak cakap.

I'm reading: Updates...Tweet this!

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger