White Noise @ Time Square



Ni masa pi tengok citer White Noise... harammmmm tak best. buat rugi masa tido je.. hehehe my laling pun tido gak half way... entah apa-apa makin lama cerita dia makin merepek.. not up to my expectations le... gazzette je boleh harap best! ekekeke... tensen...tensen... so that is all I can write pasal citer ni. Don't watch!

Tapi best la jalan-jalan kat time square, walaupun nothing much to see or buy there.. janji next week nak tengok wayang lagik! Lepas jalan-jalan pi makan kat Chicken Rice Shop .. huhuhu buleh la.... janji the time spent with my loved one is meaningful.

I'm reading: White Noise @ Time SquareTweet this!

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger