Aku Stress ke atau Antisocial?

Hari-hari kat sini memang macam celaka dan memang seperti dalam neraka (muahahah macam la aku tau ek neraka tu cemana - tapi aku agak macam ni ler). Entahlah... segala-galanya dah tak best... orang-orang yang aku rapat dah takde, ada la 2 - 3 orang yang masih best tapi tak ler sebest macam dulu - happening! Si polan ni takde, si polan tu dah takde haihhhhh yang tinggal entah sapa2 yang macam tak reti nak campur orang - ke aku yang tak reti campur dorang? Hek eleh... tolonnnnnnn la... aku pilih bulu ok. Bukan sume orang aku boleh kawan ekekekek... aku ada kelas, u know kelas? heheheh



Bukan apa, memang perangai aku bukan nak bercampur sesuka hati - prinsip aku, ko hormat aku, maka aku hormat engko - gitu ler gamaknya... bebudak baru ni takde hati nak hormat orang, nak tegur orang pun takmo. Ada 2 ekor tu duk seopes ngan aku kat Klang dulu dekat 3 bulan, tak pernah tegur pun! Mungkin aku ni nampak muda agaknya so orang ingat aku budak, kene la tegur dorang tu yang perasan dah tu.... hek eleh..... check sket IC tu?

Tapi semenjak dua menjak ni memang aku low profile. Aku datang opes pagi balik petang duk terperuk je kat sudut sempit tempat baru aku tu. Maleh la nak kuar2 dah. I don't care what people r going to say - janji gaji aku lebih dari gaji dorang muahahahah!

Aku ni stress ke hah? Atau aku ni dah jadik antisocial?

I'm reading: Aku Stress ke atau Antisocial?Tweet this!

0 comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Designed by Posicionamiento Web | Bloggerized by GosuBlogger | Blue Business Blogger